Reclamații
Ne străduim să achiziționăm pentru Dvs. produse calitative de la furnizori autorizați. Dacă produsul încetează să funcționeze, vă oferim fie reparație rapidă, fie înlocuirea produsului sau rambursarea banilor.
Unde să returnez produsul
Returnați produsul către departamentul de reclamații
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.
Lu–Vi 9–17:30
Întrebări frecvente
Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.?
De ce documente am nevoie pentru soluționarea reclamației?
Trebuie să returnez produsul în ambalaj original?
Este necesar să returnez și accesoriile pentru produsul reclamat?
Dacă e defect doar accesoriul, trebuie să returnez și produsul?
Cum se va livra produsul reparat?
Cum îmi vor fi livrate produsele reparate sau schimbate?
Unde pot afla despre statutul reclamației?
Vor rămâne datele mele în SmartWatch-ul reclamat?
Poate să preia altcineva reclamația soluționată?